"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Ақкөл қаласының №3 бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли - сад №3 города Акколь при отделе образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Аутизм бар баланың ата-анасына жадынама

16.04.2021
АУТИЗМ - бұл адамның әлеуметтік бейімделуіне, психикалық дамуына байланысты, басқа адамдармен қарым-қатынас пен қарым-қатынасқа, сонымен қатар қоршаған әлемді қабылдау мен түсінуге әсер ететін ми дамуының күрделі бұзылыстарының тобы.
Аутизмнің даму себептері қазіргі кезде толық зерттелмеген. Болжалды себептерге генетикалық, нейрофизиологиялық, инфекциялық, уытты, қоректік, экологиялық және т.б.
АУТИЗМНІҢ НЕГІЗГІ БЕЛГІЛЕРІ:
-адамдармен  бірінші кезекте ата-аналармен эмоционалды байланыстың болмауы (адамдардың көзіне қарамауы, ата-аналарына қолын созбайды, күлмейді, ата-аналары  еркелеткенде, қолына алған кезде қарсыласады ...);
-әлеуметтену мен қарым-қатынас саласындағы проблемалар (өзгеруден қорқу, басқалардың қатарында болу, аутизмі бар бала қатты ыңғайсыздықты сезінеді, қашып кетуі мүмкін, жасырынуы мүмкін). Олар жалғыздықты қалайды, құрдастарымен, ойыншықтармен қалай ойнауды білмейді және достық қарым-қатынас орната алмайды. Олар ата-аналардың қашан кететінін, келгенін байқамайды. Олар саңырау болып көрінуі мүмкін, қатты дыбыстарға, өздеріне бағытталған сөйлеуге жауап бермейді, есімге жауап бермейді. Қоршаған ортаны сезінбейді;
-меңзейтін ымның болмауы (мысалы балаға бірдеңе қажет болса, ата-анасының қолын өзіне қажет затқа қояды);
- қайталанатын / таңқаларлық мінез-құлық, стереотиптік қимылдар (қол бұлғау, сипау, айналдыру,  шеңберде жүгіру, затты ықыласпен қарау, ойыншықтарды стандартты емес пайдалану: мысалы, бала машинаны жүргізіп ойнамай керісінше машинаның дөңгелегін  сағат бойы айналдырын отырады, ойыншықтарды бір қатарға тұрғызып қояды..);
-өз құрдастарынан дамудың артта қалуы.  Сөйлеу тілінің бұзылуы, сөздік қорының нашарлығы, эхолалия (естіген сөздерді, сөз тіркестерін, сөйлемдерді автоматты түрде қайталау), өзінің жаңа сөздерін ойлап табу (неологизмдер), өзін үшінші тұлғада айтуы, балаға бағытталған сөйлеуді түсінудің кешігуі, сөйлеу дағдыларының регрессиясы және т.б. .;
-моториканың бұзылуы (үйлестірудің нашарлығы, ойыншықты ұстай алмауы, үш дөңгелекті велосипедпен немесе көлікпен жүре алмауы, аяқтың ұшымен жүруі, ерекше тепе-теңдік сақтамау немесе ептілік, ...);
-ұйқының бұзылуы;
-өзіне-өзі бағытталған агрессия, өзіне зиян келтіру, жиі ашуланшақтық;
-тамақ, киім, балалармен және ересектермен қарым-қатынаста таңдау ...
Күмәнданған кезде қайда баруға болады?
               Ең алдымен, сіз тұрғылықты жері / тіркелген жері бойынша емханаға хабарласуыңыз керек  - жергілікті педиатрға / терапевтке, сонымен қатар сау баланың кабинетіне баруға болады.

 
               Тар мамандардың (невропатолог, психолог және т.б.) бірқатар кеңесін алу керек және дәрігерлердің нұсқауы бойынша баланы толық тексеруден (қажет болған жағдайда) өту керек.

 
               ПМПК-мен тұрғылықты жері бойынша, арнайы білім беру қажеттіліктері бар балаларды диагностикалау және психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеруден өткізу үшін, коррекциялық қолдау және одан әрі психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуімен көмек алу үшін байланысу өте маңызды.

 
Просмотров: 439


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст